Φ |
|
|
RÚBRICA GLOBAL |
Es tendran en compte els següents aspectes:
Aspectes |
Just |
Acceptable |
Bon nivell |
Excel·lent
|
Puntuació |
Contingut |
Informació a un nivell molt simplista. |
El contingut mostra que s’ha entès el que s’ha treballat. |
La informació és força clara i mostra una certa reflexió sobre el tema. |
La informació és excel·lent: han entès el tema, han reflexionat i han arribat a conclusions. |
. |
Organització del contingut. |
Confús, incomplet i sense una direcció clara. |
Les diferents seccions tenen continguts però no hi ha relació ni transició entre ells. |
L’organització és adequada i estan relacionades entre si. |
Mostra una planificació acurada que dóna una seqüenciació lògica i clara. |
. |
Aspectes lingüístics. |
Molts errors. Difícil d’entendre. |
Adequat malgrat alguns errors. |
Fluid i clar malgrat alguns errors. |
Fluid i amb bon nivell lingüístic. |
. |
Presentació |
Poc elaborada. |
La presentació és correcta però poc atractiva. |
La presentació és acurada i visual. |
La presentació està molt treballada i és molt atractiva visualment. |
. |
Materials de suport |
Pocs i no gaire encertats. |
Adequats encara que no els han sabut aprofitar. |
Adequats. Han ajudat a entendre els
|
Força interessants i atractius. Han estat un excel·lent suport. |
|
Posta en comú |
Hi ha hagut conflictes en les tasques de discussió. |
No hi ha hagut conflictes però no hi ha hagut discussions ni planificacions |
La posta en comú ha servit per planificar i resoldre dubtes |
Les discussions han ajudat a la cohesió del grup com a equip de treball. |
|
Autonomia |
Contínuament calia cridar al professor. |
Poques vegades hem necessitat l’ajuda del professor. |
Sovint hem trobat la solució nosaltres mateixos. |
Els problemes es discutien dins el grup i es buscaven solucions conjuntes. |
|
Projecte final |
Molt senzill i poc elaborat |
Poc creatiu, però ben acabat |
Creatiu, però incomplet |
Creatiu i molt ben acabat |
|