EINES: AMPLIACIÓ. QÜESTIONARI



  1. Es pot inserir un informe com a subformulari?
    No. El que es pot és inserir un formulari en un informe.
    Sí, però l'informe ha de tenir agrupacions.
    No, un formulari només pot contenir d'altres formularis i un informe només pot contenir altres informes.
  2. Com es configura la impressió correcta dels informes?
    Utilitzant l'opció Configurar pàgina del menú Archivo.
    Clicant amb el botó dret del ratolí i escollint la propietat corresponent.
    Clicant amb el botó esquerre del ratolí i escollint la propietat corresponent.
  3. Quin és l'assistent que incorpora l'Access per a la creació d'informes que continguin altres informes?
    El mateix que per als formularis.
    No es poden crear informes que en continguin d'altres informes.
    Cap. Només hi ha un assistent en el cas dels formularis/subformularis.
  4. Quines són les propietats del formulari secundari que serveixen per "sincronitzar" el formulari principal i el formulari secundari?
    Objeto origen.
    Vincular campos principales i Vincular campos secundarios.
    La sincronització és, sempre, automàtica.
  5. Els camps que serveixen per sincronitzar formularis han de pertànyer a una taula o consulta?
    Sí.
    Sí, però que no sigui una consulta d'agrupacions.
    No.
  6. A què faria referència una expressió com: Formularios![Entrada de dades]![NOM]?
    Al valor del camp NOM, que està contingut en un formulari anomenat Entrada de dades, que només s'utilitza per entrar dades.
    Al valor del camp NOM que està contingut en un formulari anomenat Entrada de dades.
    És una expressió no utilitzada en Access.
  7. Què cal fer per modificar un subformulari o subinforme des del formulari/informe principal?
    Clicar una vegada el control corresponent al subformulari/subinforme i apareix aquest en mode Diseño.
    La modificació s'ha de fer obrint el subformulari/subinforme en qüestió (des de la finestra de la BD o clicant dues vegades el control, i apareix el subformulari per modificar-lo).
    Cal fer un formulari nou, llevat que els canvis només afectin qüestions de presentació: color, fonts, etc.
  8. Es poden sincronitzar un formulari principal i un subformulari per més d'un camp?
    Sí.
    Sí, però tots han de ser del mateix tipus (numèric, textual, etc.).
    No.
  9. És usual utilitzar quadres de llista, quadres combinats, botons, etc,. en un informe?
    No.
    No, perquè l'Access no deixa utilitzar-los.
    No, perquè ralentitza la impressió.
  10. Quines altres eines podeu utilitzar en un informe?
    Cap.
    Totes les que estan registrades al registre de sistema. En clicar l'eina amb una icona corresponent a unes eines s'obre una finestra on es poden escollir els objectes incorporats al sistema de l'ordinador.
    Només les definides en l'entorn d'Office.