Dos botons. Un amb una fletxa cap amunt i l'altre amb una fletxa cap avall. Prement el botó d'agrupacions, mostrat a la pregunta següent, de la barra d'eines. Posant les propietats ENCABEZADO DEL GRUPO i PIE DEL GRUPO a No. Posar l'informe en mode DISEÑO, clicar dues vegades el gràfic i , en aparèixer Microsoft Graph, modificar-lo. OLE és una tecnologia per la qual es poden incorporar objectes d'uns programes a d'altres. Un objecte OLE és aquell que permet aquesta tecnologia. Per exemple, un informe Access pot tenir un control que sigui un document Word. Escollir el tipus més semblant a l'etiqueta desitjada i modificar l'informe manualment. Per concatenar cadenes de caràcters. Treu els espais en blanc, a esquerra i a dreta, d'una cadena de caràcters. Perquè així està configurada la impressió. Activeu l'opció CONFIGURAR PÁGINA del menú ARCHIVO. Cliqueu la pestanya COLUMNAS de la finestra que apareix. DDE és el mètode utilitzat per traspassar dades d'unes aplicacions a d'altres. Per exemple, per combinar dades entre Access i Word.