INFORMES BÀSICS. QÜESTIONARI



  1. Quina és la diferència bàsica que hi ha entre un formulari i un informe?
    Un informe s'utilitza fonamentalment per imprimir dades en un format determinat. Un formulari s'utilitza per visualitzar i/o modificar dades, tot i que també es pot imprimir com si fos un informe.
    Un informe s'utilitza fonamentalment per imprimir dades en un format determinat. Un formulari s'utilitza per visualitzar i/o modificar dades, tot i que no es pot imprimir.
    No hi ha diferències.
  2. Com es pot ajustar la impressió d'un informe?
    Mitjançant l'opció Vista preliminar del menú Archivo.
    Mitjançant l'opció Configurar página... del menú Archivo.
    Un informe s'ajusta automàticament a la impressora definida i no es pot modificar.
  3. Els tipus d'assistents per a informes que no s'han tractat fins ara són:
    Assistents per a informes dels tipus: memoràndum i currículum.
    Assistent per a formularis, assistent per a gràfics i assistent per a etiquetes.
    Assistent per a gràfics i assistent per a etiquetes.
  4. Un autoinforme es crea automàticament a partir de la taula o consulta en la qual es basa. Per això, un autoinforme no es pot modificar.
    Fals. En un autoinforme sí que es poden modificar els colors. No es pot modificar la distribució de les dades.
    Fals. Sí que es pot modificar.
    Cert. No es pot modificar.
  5. En un informe apareixen generalment alguns Encabezados que no apareixen en els formularis. Quins són?
    Els corresponents a tots els camps: tots els camps tenen encabezado de grupo.
    Els corresponents a alguns camps: encabezados de grupo.
    No és cert. No apareix res de diferent.
  6. Quina és la propietat de l'informe associada a les dades?
    No hi ha cap propietat que faci referència a les dades.
    Título.
    Origen del registro.
  7. Si activeu l'opció Configurar pàgina del menú Archivo, la finestra que apareix,
    Té tres pestanyes: Márgenes, Página i Columnas.
    Té tres pestanyes: Márgenes, Páginas i Columna.
    No apareix cap finestra.
  8. Per verificar que un informe quedarà correctament imprés, cal
    Fer una Vista preliminar de l'informe i modificar, si s'escau, la configuració de pàgina.
    Imprimir una pàgines de prova i modificar, si s'escau, la impressora.
    No cal fer res. La impressió s'ajusta automàticament.
  9. Si feu una vista preliminar d'un informe i premeu el botó amb una W (Vínculos con Office),
    S'obre el processador de textos Word i mostra l'informe en un fitxer nou amb format *.DOC
    S'obre el processador de textos Word i mostra l'informe en un fitxer nou amb format *.RTF
    No passa res perquè aquest botó només serveix per combinar correspondència.
  10. Quines són les seccions dels informes que normalment contenen dades, a més de la secció Detalle?
    La secció Pie de página
    Les dades només són a la secció Detalle.
    Les seccions Encabezado associades a un camp.